.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!
ابهام در انتصاب مديركل جديد چاي ،نامه سرگشاده سنديكاي كارخانجات چاي به رييس جمهور، ،راه اندازي ستاد انتخابات اصلاحات88 درگيلان ،برنامه ريزي سفر كروبي به گيلان ،انتقاد مديران گيلاني از همديگر ،استعفاي سروش اكبرزاده از حزب اعتماد ملي،انتقاد از برگزاري نمايشگاه بين المللي گردشگري ...
 	  آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(ابهام در انتصاب مديركل جديد چاي ،نامه سرگشاده سنديكاي كارخانجات چاي به رييس جمهور، ،راه اندازي ستاد انتخابات اصلاحات88 درگيلان ،برنامه ريزي سفر كروبي به گيلان ،انتقاد مديران گيلاني از همديگر ،استعفاي سروش اكبرزاده از حزب اعتماد ملي،انتقاد از برگزاري نمايشگاه بين المللي گردشگري در لنگرود و...) از این خبرها می باشند.


****شنيده ها حاكي است وزير جهادكشاورزي حكم مهندس نصري را بعنوان مديركل جديد چاي صادر كرده است اما گفته مي شود نماينده ولي فقيه در گيلان مخالف اين انتصاب است ووي پيشنهاد انتصاب علي محرر را داده است همچنين حسين محمدي مديركل سابق چاي شمال نيز از طريق برخي نمايندگان تلاش گسترده اي براي خودش در حال انجام است تا بتواند مديركل چاي شود اما آنچه مشهود است نصري هيچ سررشته اي از چاي ندارد و خبرها حاكي است روحي رييس جهاد كشاورزي به آيت ا...قرباني قول داده نصري را به شركت سفيدرود خواهد فرستاد و خودش درتهران براي صدورحكم محرر تلاش خواهد كرد .
****با توجه به دعوت وزارت بازرگاني از مديران دولتي و تشكلهاي چايسازي براي شركت در جلسه روز سه شنبه 10/10/87 با حضور مفتح معاون وزير بازرگاني در محل وزارت بازرگاني حضور يابند ظاهرا افراد دعوت شده به وزارت بازرگاني رفته و ديده اند كه خود مفتح حضور ندارد و اين جلسه بدون اطلاع به دعوت شدگان لغو شده است و گفته مي شود اعضاي سنديكاي كارخانجات چاي پس از برگشت با ارسال نامه سرگشاده به رييس جمهور خواستار اجراي مصوبات استاني دولت در خصوص چاي شده اند وتهديد كرده اند در غير اينصورت سال آينده كارخانجات را بازگشايي نخواهند كرد وضمنا با مطبوعات نيز مصاحبه نموده واعلام كرده اندكارگروه چاي در استانداري گيلان در اين مدت كاري نكرده است و توليد كنندگان را بازي گرفته است.
****احمد رمضانپور نماينده سابق رشت وكانديداي رد صلاحيت شده دوره هاي هفتم و هشتم ورييس بنياد باران گيلان اخيرا نامه اي به آيت ا... جنتي دبير شوراي نگهبان داده و نسبت به رد صلاحيت شده اعتراض كرده و گفته هم اكنون كه تب و تاب انتخابات فروكش كرده خواستار رسيدگي و بررسي به نحوه بررسي صلاحيتم هستم و دراين نامه تاكيد كرده سرپرست سابق دفترنظارت و بازرسي بر انتخابات گيلان در يك دوره از انتخابات رقيبش بوده و به همين جهت بدون دليل و مدرك نسبت به رد صلاحيتش اقدام نموده است. و ي اخيرا اين نامه را منتشر كرده است و هنوز هدف وي از انتشار اين نامه در آستانه انتخابات رياست جمهوري مشخص نيست .

****محمود رمضانپور كه سالها رييس سازمان بازرسي گيلان بود و در نهايت به سازمان بازرسي كل كشور رفته بود وي مجددا به گيلان برگشته و هم اكنون مسئول مركز فرمان 8 ماده اي حضرت امام در گيلان است اما در برخي محافل شايعه است كه وي بصورت زير زميني در حال رايزني جهت دست يافتن به يك پست قضايي در گيلان است.
****با توجه به راه اندازي جايگاه هاي cNGدراكثر شهرهاي گيلان اما از اكثر شهرهاي گيلان خبر مي رسد اين جايگاهها بيشتر اوقات خراب مي باشند و گاهي وقت بطور همزمان در چندين شهرستان به دليل نقص فني تعطيل مي باشند كه اين امر سبب ناراضايتي گسترده رانندگان گيلاني و خصوصا تاكسي هاي بين شهري شده است وهمه روزه شاهد صف هاي طولاني در مقابل برخي جايگاههاي سالم هستيم وگفته مي شود مسئولان شركت نفت و گاز استان در مقابل اين موضوع بسيار بي تفاوت هستند.
****ستاد هاي جوانان حمايت از خاتمي در گيلان روز جمعه گذشته با حضورسيد شهاب طباطبايي (ازسوي شوراي مركزي )دردفتر مركزي حزب مشاركت درخيابان بيستون رشت راه اندازي گرديده است وقرار است تحت عنوان ستاد انتخاباتي اصلاحات 88 راه اندازي شود وگفته مي شود پيمان قاسم زاده(اهل لاهيجان) مسئول ستادهاي جوانان حامي خاتمي در گيلان مي باشد.
گفتني در اين نشست برخي از اعضاي مشاركت گيلان از جمله محسن باقري حضور داشت.
****شنيده ها حاكي است اخيرا پسر كروبي سفر محرمانه اي به گيلان داشته است و به دنبال برنامه ريزي براي سفر كروبي در اواخر بهمن ماه به گيلان است وگفته مي شود همچنين الياس حضرتي جداگانه در گيلان ستاد براي كروبي تشكيل داده است ومحور برنامه ريزي ها براي سفر دو روزه كروبي به گيلان هادي بلوكي و كامران احمديان مي باشند.
****شنيده ها حاكي است سروش اكبرزاده از عضويت شوراي مركزي حزب اعتماد ملي استعفاء داده است وگفته مي شود علت استعفاي وي بخاطر اعلام زودرس كانديداتوري از سوي مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي بوده است و آن راسبب بروز اختلاف در بين جبهه اصلاحات دانسته است اما برخي منابع سياسي خبر مي دهند اكبرزاده با يك گردش 180 درجه اي به دعوت يكي از احزاب در آينده نزديك به عضويت اين حزب در خواهد آمد.
****بنياد باران كه جلسات منظم هفتگي در منزل احمد رمضانپور دارند در جلسه اخير خود مصوب كرده اند كه تمامي كانديداهاي رد صلاحيت شده در سرتاسر گيلان و همچنين مديران عزل شده در دولت نهم را شناسايي وبا آنها رايزني وجذب بنياد باران شوند اگرچه شناسايي وجذب كانديداهاي تائيد شده مستقل كه نتوانسته اند حايز اكثريت آرا نيز شوند در دستور كار آنها قرار گرفته است.
****شنيده ها حاكي است جبار كوچكي نژادنماينده مردم رشت در مجلس بعنوان مسئول تشكيلات حزب ا... گيلان از سوي خرازي دبيركل حزب ا... انتخاب گرديده است و هم اكنون عضو فراكسيون حزب ا... مجلس نيز مي باشد.
****شنيده ها حاكي است حكم عظمتي بعنوان فرماندار رشت قطعي شده است و بزودي معارفه خواهد شد و پوراوزان نيز به دنبال بازنشستگي است.
**** هادي كوچكي رئيس شوراي شهر رودسر از عدم پوشش نامناسب خبري در نمايشگاه بين المللي گردشگري در لنگرود انتقاد كرده است وگفته علي رغم چنين موقعيت مناسب براي گيلان متاسفانه صداوسيماي گيلان نتوانست رسالت خبري خود را در اين خصوص درست انجام دهد و در اين رابطه فوق العاده ضعيف عمل كرده كه جاي بسي تاسف است.
****با توجه به انتقادات پي درپي نمايندگان گيلان از مديران استان در خصوص تعطيلي كارخانجات استان در هفته جاري اصغريان رييس سازمان صنايع و معادن گيلان طي مصاحبه با خبرگزاري فارس به صراحت گفته برخي نمايندگان گيلان فقط حرف مي زنند و انتقاد كردن را ياد گرفته اند وظاهرا هم اكنون دو تن از نمايندگان گيلان به دنبال نوار مصاحبه وي هستند و گفته اند اگر وي اين مطلب را گفته باشد بايد از اين سمت بركنار شود.
****شنيده ها حاكي است يكي از وبلاگ نويسان گيلاني مسئوليت ستاد انتخاباتي عبدا... نوري را در گيلان به عهده گرفته است وتا كنون چندين نفر را به ملاقات و ديدار عبدا... نوري به تهران برده است و گفته مي شود وي وبلاگهاي حمايت از عبدا... نوري را در گيلان راه اندازي كرده است.
**** ظاهرا حراست سازمان آموزش و پرورش استان طي نامه اي محرمانه به ادارات شهرستان اعلام كرده براي انجام مصاحبه خبرنگاران با مديران ادارات آموزش و پرورش ويا واحدهاي تابعه ادارات شهرستانها قبل از هرگونه مصاحبه خبرنگاران مي بايست از حراست ادارات شهرستان مجوز در يافت كنند وگفته مي شود در اداره آموزش و پرورش رودسر هم اكنون اين بخشنامه اعمال مي شود وهنوز معلوم نيست نقش حراست در اين امور چيست واصولا جايگاه روابط عمومي كجاست؟
****در ارزيابي هاي صورت گرفته برخي از احزاب اصولگرا از عملكرد نمايندگان مجلس هشتم گفته مي شود لاهوتي نماينده لنگرود در خصوص عدم دخالت در عزل و نصبها ، ورود به مسايل حاشيه اي حوزه انتخابيه ، كلان نگري به مسايل استان ،تعامل با مديران شهرستان و استان در رده اول قرار دارد.
****شنيده ها حاكي است فرماندار جديد آستانه نيز دراين مدت نتوانسته وفاق و وحدت را بين اعضاي شهر آستانه برقرار نمايد و گفته مي شود با روند موجود احتمال ابطال شورا ي شهر آستانه وجود دارد.
****با توجه به اينكه دكتر جمشيد محمدي كه اخيرا بعنوان سرپرست جمعيت هلال احمر استان انتخاب شده است براي انتصاب وي با همه اعضاي شوراي اجرايي هلال احمر استان هماهنگي نشده بود و گفته مي شود هم اكنون دونفر از 5 نفر شوراي مركزي مخالف جدي انتخاب وي مي باشند و خبرها حاكي است حتي يكي از اعضا تهديد كرده كه از عضويت هيات اجرايي در هلال احمر استعفاء خواهد داد.
****شنيده ها حاكي است اعضاي هيات نظارت براي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به شوراي نگهبان پيشنهاد شده اند و تغييراتي در آن نسبت به دوره هاي گذشته مشاهده مي شود و گفته مي شود نام دو تن از چهره هاي شاخص در اين دوره به چشم نمي خورد .
****شنيده ها حاكي است نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت در ديدار اعضاي هيات مديره سنديكاي كارخانجات چايسازي گفته :دولت مصوبات خوبي در بحث چاي به تصويب رسانده و براي تصويب آنها زحمات زيادي كشيده شده است .
آيت‌الله قرباني افزوده : استاندار گيلان هر جا كه مراسم افتتاح باشد حضور دارد و سخنراني مي‌كند در حالي كه سخنراني‌ها مشكل مردم را برطرف نمي‌كند و در اين سخنراني‌ها نمي‌توان فكر و انديشه كرد.
****مديركل اوقاف و امور خيريه گيلان گفته مديريت منابع طبيعي گيلان خوب عمل نكرده است ومنابع طبيعي ضعيف‌ترين مديريت را دارد و امروز در بحث قاچاق چوب، تخريب جنگل‌ها و رشوه‌ها هيچ برخوردي انجام نشده است و اين نشان از ضعف مديريت در منابع طبيعي گيلان است.
****شنيده ها حاكي است در نمايشگاه بين المللي گردشگري در لنگرود در برخي غرفه ها مراسم رقص و پايكوبي برپا بوده است و گفته مي شود در غرفه يكي از دانشگاههاي غير انتفاعي شركت كننده در اين نمايشگاه دختران و پسران بصورت مختلط رقص و پايكوبي مي كردند و جالب اينكه يكي از پسران با پوشيدن لباس زنانه قاسم آبادي وپوشش روسري زنانه بر سر خود در بين دختران در حال رقص بوده است و در مدت برگزاري اين نمايشگاه بسياري از پسران وارد اين غرفه شده وبا دختران دانشجو كه لباس محلي قاسم آبادي به تن داشتند و از پوشش نامناسب برخوردار بودند با آنها عكس يادگاري مي گرفتند.
****شنيده ها حاكي است اخيرا طومارها و تجمعاتي كه در سطح استان در حمايت از مدير مستعفي بنياد شهيد وامور ايثارگران گيلان برگزار مي شود ازسوي برخي مديران اداره كل وروساي شهرستانهاي اين نهاد ساماندهي وهدايت مي شود كه بيشتر طيف جانبازان خواستار ابقاي وي هستند.
****شنيده ها حاكي است هفته گذشته مهدي صديقي از كانديداهاي حاميان دولت در انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابيه رودسر و املش جلسه اي با اعضاي ستاد هاي احمدي نژاد در دوره گذشته شرق گيلان در شهرستان لنگرود داشته است ودر اين نشست گفته كماكان مصمم به حمايت از احمدي نژاد هستيم وبه ياري خدا احمدي نژاد در اين دوره در مرحله اول با راي قاطع انتخاب خواهدشد و مطمئن باشيد مردم خواهان گفتمان عدالت خواهي هستند ودر انتخابات دوره گذشته نيز به جريانات سياسي نه بزرگ گفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.